MAM BREASTPUMP GIVEAWAY

MAM BREASTPUMP GIVEAWAY

Monday, August 3, 2009

Alkisah.....

Fusshhh...
Da berminggu aku tak meroyan kat sini, bz bonar lately...dan baru ari ni aku rs sihat sket dari minggu2 yg sudah mn taknya bulan July je dah 6 hari aku mc, kalo gi keje pun dgn muke ala2 ayam berak kapur sbb mmg tak sehat bebetul lagi. tp kite ala2 segan silu nak mc lama2 kan. So redha jelah heret kaki gi keje..
Aku sampai buat wat blood test lah sbb demam kejap elok kejap datang balik, running nose tu tak yah cakap la..aku rs cam nak sumbat terus lobang idung ngan tisu tapi kan xleh napas pulak..kan..tp tulah cara aku nak describekan betapa siksanya. Alhamdullillah bukan H1N1 tu, mintalah di jauhkan. Nauzubillah!!
Aku rs dah lost weight, sbb bz ngan keje, penat turun naik cabin, ngan sakit lagi ari tu pastu makan pun dah tak cukup 5 kali sehari..egegegegege..tp stil leh makan la hehe.. dah la aku ni sekepeng jek..camne la nak gain weight eh???



No comments:

Post a Comment

Gedebush