MAM BREASTPUMP GIVEAWAY

MAM BREASTPUMP GIVEAWAY

Saturday, August 22, 2009

Giveaway

Salam,

Saya dengan sukacitanya ingin memberikan MAM Breast Pump c/w DVD ( excl. bottle) kepada mommy yang memerlukan, kepada anda yg sudi di kehendaki memberi sedikit KOMEN dan mengapa anda layak menerima BP ini. Especially utk geng2 susuibu.com yang tak jemu2 mencari dan berkongsi ilmu ttg penyusuan exclusive ni.

BP ini sy peroleh dgn FREE juga dari maryaa(http://maryaa_oogle.blogspot.com) , kalo ade yg masih ingat maryaa pernah buat giveaway ini. Dan sy sgt bertuah pd waktu tu menjadi top commentor. BP ini telah bnyk berjasa pd sy, tp skrg sy tak gunakannya lagi, so daripada tersimpan baik sy beri pd mommy yg perlukannya.

Sy juga menjemput maryaa, sebagai juri utk mengadili komen2 dari mommies semua.

Tarikh tutup penyertaan adalah 28th August 2009.






6 comments:

  1. salam liza,

    terima kasih kerana sudi menawarkan BP ni secara percuma. semoga niat suci liza diberkati Allah s.w.t jua.

    saya tak berhajat untuk memiliki BP nie dan sekadar memberi komen atas niat suci liza. wajar diberikan kepada ibu2 yg lebih memerlukan.

    ReplyDelete
  2. salam kak liza..

    samalah dengan aina09, semoga niat suci kak liza diberkati.

    saya sudah memiliki BP. sekiranya saya dapat giveaway kak liza ni, saya berhajat nak hadiahkan pada kakak ipar yang baru melahirkan bayi pertama 31/7/2009. bolehlah dia membekalkan susu ibu apabila mula bekerja nanti. saya harap semakin ramai yang memberikan susu ibu ekslusif pada bayi mereka. saya ingin membakar semangat kakak ipar untuk full bf. kerana saya dapat tahu, dia telah memberikan susu formula pada bayinya.. seawal 3 hari lahir ke dunia.. kesian anak buahku..

    semoga dengan giveaway ni, dapat dia memberikan susuibu pada bayinya..

    ReplyDelete
  3. Terima kasih aina dan ain di atas penghargaan itu. Sy juga ingin juga berkongsi kejayaan dgn ibu2 lain dalam mengharungi dunia penyusuan ini.Ramai juge yg berminat tapi mereka reply kat susuibu.com pulak..hehe

    ReplyDelete
  4. tu lah, mereka reply kat susuibu.com pulak.. sama2lah kita mengahrungi dunia penyusuan ini. saya pun baru je menjadi ibu bulan januari 2009. dan saya amat teruja dengan penyusuan susuibu ni.. banyak beri manfaat untuk perkembangan bayi.. :)

    ReplyDelete
  5. salam kak liza..

    walaupun dah terlambat nk mengomen..tapi sy nk beri komen sikit la...

    kalau lah sy dapat giveaway dr akak ni..syukur alhamdullillah ..sy dah lama impikan memiliki BP yg sempurna..bukan menidakkan BP yg telah ada..tapi apakan daya BP dah rosak..nak beli yg baru apa kan daya..halangan ekonomi menimpa..hanya hubby sorg sj bekerja sedangkan sy still belajar lagi..memandangkan sy masih lagi study, sy dilingkungi kengkawan yg msh blm berkahwin...dan sy lah yg menjadi tpt rujukan di sini..dr bab kahwin, mengadung pantang dan mcm lagi..sekurang2nya bila ada BP yg baru.. dapat lah sy mmberi info lagi ttg kebaikan susu ibu ini...sblm ni pn sy mmg pam susu kt bilik khas..tapi since pam dah rosak..susah gak...sekian...

    ReplyDelete
  6. terima kasih kak liza!!
    saya dah email n msg kak liza address saya..terima kasih sekali lg! :)

    ReplyDelete

Gedebush