MAM BREASTPUMP GIVEAWAY

MAM BREASTPUMP GIVEAWAY

Saturday, March 21, 2009

Mak Dah Balik

Tepat jam 10.45 pg td..mak da bertolak balik ke Kuantan dgn bas...hubby yg hantarkan sbb aku keje...sedih aku mase nak kuar umah pg td..salam dan peluk cium dia, syahdu aku rs...air mata aku bergenang, aku tak mau nangis. Ye aku tahu.. org lain pun ade mak dan sayang mak memasing tp aku...ade satu memori yg aku tak dapat lupekan sepanjang mak besarkan aku, xpelah...aku tak pernah simpan mende tu sume...ape2 pun mak tetap mak yg paling best dunia akhirat...

Aku tak dapat berikan kemewahan pada mak...aku pun hidup ala kadar, tp aku berazam aku akan jaga mak bile dia tak mampu uruskan diri sendiri, sekarang dia masih agak gagah dan masih larat meniaga nasik kerabu, nasi lemak, kuih muih...alhamdulillah perniagaannya maju. Boleh beli rumah, beli ape saja yg dia suke, dan tak lama lagi mak nak naik haji!! Ehehehe...Bnyk duit mak, sehinggakan bile aku hulur duit kepadanya di pulangkan balik, katanya "tak payah...duduk kat K.L bnyk nak pakai duit"...

Tp aku belikan jugak brgngan yg dia suke, yg tu xleh la nak tolakkan, tkt kecik pulak ati anak dia ni...Dah la duit aku takmo ambik, di kasinya pulak pd anak aku, itulah mak ...tak pernah berkira-kira dgn sesiapa pun sbb tu dia murah rezeki. Semoga Allah merahmati mak selalu dan moga selamat sampai ke Terminal Kuantan dlm mase sejam lagi Amin....

No comments:

Post a Comment

Gedebush