MAM BREASTPUMP GIVEAWAY

MAM BREASTPUMP GIVEAWAY

Friday, March 13, 2009

Tak berupdate blog ni semalam..

Bnyk mende nak cerita tp terganggu dgn urusan kerja plus aku sibuk selak blog org lain, lps satu2 blog aku jenguk sbb bnyk sgt info yg berguna...last2 blog aku tak update..

Pg ni turun dari umah siap dgn helmet bagai, tiba2 ujan turun ...ada ker patut asben aku ckp pg keje ngan moto jek...katanya lambat nanti sampai ofis, aku tak risau ape cume risau dgn gadget bagai dlm beg pack aku, takut basah nanti...tp dia wat helah jek,suke wat aku rs cuak....hinss!!

So pg umah Cik Mah naik keta sbb nak anta Adam & Alin, payung pulak xde lam keta...pakai redah je ujan pakai baju ujan..ehehe..comey jek alin duk dlm tu...Hujan makin lebat, mmg nahas la kalo naik motor jugak...zasss asben aku pecut highway DUKE, sedekah RM2 kat tol pg ni..

No comments:

Post a Comment

Gedebush