MAM BREASTPUMP GIVEAWAY

MAM BREASTPUMP GIVEAWAY

Tuesday, March 31, 2009

Vitamin Ape yg Anda Makan?

Topic kite pada petang ini mengenai vitamin @ makanan tambahan yg kite makan utk menggantikan balik zat2 yg terkurang dlm makanan ruji seharian kita..yeah!!! ini pemahaman sendiri ekekekeke..to medical pro please correct me if i'm wrong...sebenarnya aku bukanlah pengamal vitamin yg tegar...aku telan vitamin ni ikut sedap mulut jek sebenarnya, tp di sebabkan kelemahan sistem imun badan aku yg akan terketar2 jika ade virus dtg menyerang maka aku terpaksalah memasang perisai sebagai persediaan, bak kata pepatah sediakan minyak masak sebelum menumis...egegegege

Berbalik kepada kepentingan vitamin pada diri aku, ye diri aku...(sbb ni kisah idup aku, takkan aku nak cite kesah idup tok penghulu kg pulak) hinnsss....

1. Since aku tgh eklusip menyusukan my princess so secara tidak langsung meningkatkan kualiti susu ibu.

2. Since aku selalu mendaki tangga dari basement 1 ke level 2 utk ke toilet(4 tingkat woooo) 5 kali sehari, so i need an extra energy. Mak somputtt sokmo weh...

3. Since aku ni berdarah sejuk(uih ade darah panas sejuk eh) dan mudah sakit...mesti ade extra precaution...

Sekian, bebelan utk petang ini.

2 jenis vitamin yg mampu aku telan,
uih lazatnya roti gardenia spread ngan peanut butter tuh..yummy..yummy..

Note: Maafkan penulis yg kurang center pada petang ini, atas sebab kecelaruan pemikiran. Harap maklum.

3 comments:

  1. Cubalah makan vitalea shaklee...ianya multivitamin yang sangat lengkap. Mengandungi iron lagi tu... yang pasti dua biki vitalea bersamaan dengan 40 jenis lauk punyer zat...macam mana? banyak tak?

    ReplyDelete
  2. ohh..kak rita, follow jugak blog merepek sy ni ehehe..vit. brands kordel's tu en. hubby bw balik..member ofis yg rekemen katanya, sy belasah jelah...nanti nak beli jugak vitalea...sy blh gi outlet Shaklee sendiri kan beli gune id akak, leh gitu??

    ReplyDelete
  3. hi kak liza..
    nk tnya la..
    akak bli shaklee tu kat mne ek?

    ReplyDelete

Gedebush