MAM BREASTPUMP GIVEAWAY

MAM BREASTPUMP GIVEAWAY

Friday, April 10, 2009

Hari Ini Aku Di Fitnah...

Ya Allah!! Dugaan apakah di pg Jumaat yg Mulia ini?? Seorang hambamu telah memfitnah aku tanpa usul periksa!! Aku tidak bersalah!! Aku tidak gentar kerana aku di pihak yg benar!! Aku sedia bersemuka bila masa sahaja...Mudah benar manusia itu menabur fitnah seolah-olah mahu menutup kesilapan diri sendiri!! Kau tidak akan dapat lari dari kenyataan yg sebenar kerana lambat laun kebenaran itu akan muncul!!

Sedih aku sedih, bercampur baur dgn rs geram...kerana aku bukan semulia2 manusia utk menahan rs amarah...namun tiada ape yg boleh aku lakukan selain beristigfar, mengalirkan air mata yg sekian lama bertakung sejurus di hambur kata fitnah...

Di ikutkan rasa..malas utk aku berdepan dgn orang yg bodoh lg sombong ni..tp demi seorang sahabat yg sgt membutuhkan pertolongan seorang kawan aku sedia berhadapan dgn manusia itu!!!!

2 comments:

  1. bersabar ye....kebenaran akan tiba jua nanti

    ReplyDelete
  2. Ntah la kak ita, org camtu mcm xtahu dosa pahala..ingat perkara fitnah ni main2 ker

    ReplyDelete

Gedebush