MAM BREASTPUMP GIVEAWAY

MAM BREASTPUMP GIVEAWAY

Friday, April 3, 2009

Tin Lorry Famous Amos

Tengahari td aku decide nak lunch kat Suria KLCC, dah lama tak merayap jauh sket..asyik2 Ampang Park & PNB Darby Park lokasi kami cari makan(Lunch), segera kumaklumkan kepada 2 anak dara pingitan di ofis ni, nampaknya mereka juge sepakat bersetuju dgn cadangan aku tu..(pehhh..excited giler, mcm la tak pernah sampai KLCC tu) padahal ujung ekor mata jek!

Sampai suria KLCC dah tak tahu nak isi perut kat mn??So di sebabkan memasing nak menjaga bajet, sorang anak dara tgh kumpul duit nak kawin..dan mak dara sorang ni bajet nak beli CD, heheh ntah ape2 ntah..So we all decide makan dkt food court yg agak "mesra wallet" tu. Kalo rs nak belagak kaya leh la lunch kat DOMe ker, Chili's ker..wat ever lah...bil tanggung sendirik!!

Sedap betul Spagetti Marinara td...nyaris aku nak order sepinggan lagi Alfredo...gullpp, pastukan..pastukan on da way nak blk td aku terhidu aroma beskot yg sgt mengujakan,dah tahu dah si famos amos tulah, kebetulan aku ni kan suke collect tin2 maka aku amik kesempatan sambil menyelam minum air, beli beskot yg telah siap di tinkan(beskot leh makan tin leh jadi hiasan atas gobok kat dapur)...

Nilah mende alahnye, Tin Lorry famous amos(harus Adam tersenyum lebar nmpk lorry ni, ayakkk...jgn la wat main Adam, ni toys mama ni)






No comments:

Post a Comment

Gedebush