MAM BREASTPUMP GIVEAWAY

MAM BREASTPUMP GIVEAWAY

Thursday, April 16, 2009

Semalam aku EL Sebab.....

Ye......... semalam aku EL (emergency leave) sbb EBM Alin ade 3 botoi kurang 2 botoi lg camne la nak anta Alin ke umah pengasuh, bekal tak cukup!! Bz ya amat sangat xleh nak wat ape uhukkss...Stok EBM dlm freezer pun zero, dah berkurun lamanya aku tak wat stok...pump ari ni, ngam2 utk Alin minum esok. Lately, aku pump 3 kali sehari jek kat opis...sblm gi keje pun aku pump...bgn 5.30 pg setiap ari.

Penat mmg penat, tp aku puas...dan aku tak nak lagi lepaskan moment2 indah especially bile tgk muke my princess tgh menyusu direct...mmg tak penah aku suakan botol susu kemulutnya except pengasuh jer.

Satgi, aku nak pump susu yg kali ke-4 dlm hari ni, syukur masih ade rezeki untuk anakku...

No comments:

Post a Comment

Gedebush