MAM BREASTPUMP GIVEAWAY

MAM BREASTPUMP GIVEAWAY

Monday, April 13, 2009

Monday Mood

Selalu sangat perkataan "Monday Mood" ni orang describe hari yg boring lazy mazy nak wat keje, rs kurang bersemangat la, hari yg moody la (dialog free: " sesapa jgn kacau aku ari ni, kalo tak nak mkn penampar jepun!!!") sampai mcm tu skali label hari Monday ni..aku pun tak terkecuali..alasan paling kukuh aku sebab semalam hari Sunday...sepatutnya hari utk bermalas malasan bg org yg single mingle (ye ker??>>>bg aku dulu la sebelum kawin, blh la continue tido lps solat subuh sampai tengahari) kikiki buruk prangai!! Sekarang dah lain la sbb aku da belaki, beranak pinak xkan nak wat prangai gitu2 lagikan...

So hari Ahad biasenya aku pulun buat keje umah sampai petang, aku mmg camtu...aku paling suke punye giler mengemas rumah, sampai en.hubby pun segan nak pijak lantai (licin berminyak mak cakap tau) dan dgn syarat si hero dan en.hubby kene kuar umah buat sementara waktu, pg plyground ker @ lepak kedai mamak pekena roti canai ker, sbbnya kalo si hero tu ade mmg tergendala la keje umah!! dan mak pun akan stress giler kalo tak dapat kemas umah ari Sunday tu...hinnsss...kalo Agong datang sekalipun, mak takkan sesekali turun, slagi keje umah tak beres (y0..yo..oo jek, tp kalo org nak blanje soping mak pederas jugak)kikiki..

Berbalik kepada crite "Monday Mood", disebabkan Sunday semalam pulun buat keje rumah dan rs letih. Tu yg wat penyakit lazy mazy tu datang tu...tp xde la sampai keje kat ofis ni tak siap ek. koje mak ni mano ado dateline nyor..asal siap sudah, kalo tak siap lu pikir la sendiri!! (best nyer Nabil dpt keto free semalam plus dapat awek cun Irma Hasmi ( bertuah badan yob!! sah2 senget loghat rojak nogori campur perok)


Hmmm...

Mak pulang dulu ya...en. hubby da sampai tata... titi... tutu...
Jumpe esok, Tuesday Mood pulak yeh! yihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....



No comments:

Post a Comment

Gedebush